Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Dziemianach

W skład Referatu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji wchodzą następujące stanowiska pracy:

  1. Stanowisko d/s planowania strategicznego, nadzoru nad inwestycjami gminnymi i gospodarką wodno-ściekową – Kierownik Referatu - Prowadzi Rafał Dorau

  2. Stanowisko d/s ewidencji dróg gminnych ich utrzymania i bezpieczeństwa - Prowadzi Jarosław Dziemiński

  3. Stanowisko d/s opracowywania wniosków i projektów o dotacje unijne - Prowadzi Szymon Chrapkowski

  4. Stanowisko d/s zamówień publicznych i inwestycji infrastrukturalnych - Prowadzi Mariusz Synak

  5. Stanowisko d/s informatycznych - Prowadzi Grzegorz Tysarczyk
  6. Infrastrukturę komunalną (budynki) prowadzi Eugeniusz Kleinschmidt


Do zadań i kompetencji Referatu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji należą w szczególności sprawy:

  1. ocena potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie gospodarki mieszkaniowej,

  2. utrzymanie czystości, właściwego stanu sanitarnego Gminy, zapewnienie mieszkańcom zaopatrzenia w wodę, odprowadzanie ścieków,

  3. realizowanie inwestycji w zakresie infrastruktury technicznej, w tym zbrojenie terenów pod budownictwo mieszkaniowe, usługowo-rzemieślnicze i przemysłowe, współdziałanie w zaopatrzeniu Gminy w niezbędne dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu,

  4. zarządzanie wodociągami i kanalizacją,

  5. prowadzenie ksiąg technicznych, dokonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów komunalnych,

  6. ewidencja inwestycji,

  7. zarządzanie budynkiem administracyjnym Urzędu – remonty kapitalne, bieżące, konserwacja,

  8. przygotowywanie analiz, ocen okresowych stanu mienia komunalnego,

  9. uzgadnianie z kierownikami jednostek organizacyjnych zakresu remontów kapitalnych obiektów,
  10. organizacja przetargów, nadzór wykonawstwa,

  11. organizacja i prowadzenie targowisk gminnych,

  12. dbanie o wygląd budynku urzędu i jego otoczenia,

  13. organizacja pracy i nadzór nad pracownikami obsługi, interwencyjnymi, z prac społecznie użytecznych oraz nadzór nad osobami wykonującymi nieodpłatnie dozorowaną pracę na rzecz Gminy,

  14. zarządzanie drogami gminnymi, prowadzenie ewidencji tych dróg,

  15. przygotowywanie i realizacja inwestycji i remontów urządzeń oświetlenia ulic i placów,

  16. naliczanie i egzekwowanie opłat za zajęcie pasa drogowego, lokalizowanie obiektów i ułożenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanych z utrzymaniem drogi,

  17. umieszcza i utrzymuje tabliczki z nazwami ulic i placów,

  18. wykonuje zadania z zakresu prawa wodnego,

  19. zapewnienia warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed opadami,

  20. obsługuje sieć kanalizacyjną i oczyszczalnię ścieków,

  21. dbałość o utrzymanie czystości i porządku w Gminie,

  22. ochrona zabytków, parków wiejskich i użytków ekologicznych, ochrona gruntów rolnych i leśnych,

  23. utrzymanie cmentarzy komunalnych,

  24. organizacja i nadzór nad selektywną zbiórką odpadów komunalnych,

  25. organizacja opieki nad zwierzętami bezdomnymi, rejestracja psów ras niebezpiecznych,

  26. nadzór nad urządzeniami związanymi z systemem melioracji,

  27. organizowanie w uzgodnieniu z dyrektorami szkół dowozu uczniów do szkół,

  28. przygotowuje umowy na dowozy i opiekę uczniów w czasie dowozu z terenu gminy,

  29. przeprowadzanie zamówień publicznych i nadzorowanie procedur całości zamówień publicznych realizowanych przez Wójta,

  30. podejmowanie, kompletowanie i składanie wniosków o dotacje finansowe, współpraca z
    jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania, wykorzystania i rozliczania
    środków pomocowych,

Wersja do druku Wersja do druku

Liczba odsłon:1930
Treść wprowadził(a): Dorau Rafał, 2012-05-08 11:28:30
Treść wytworzył(a): [brak danych], 1970-01-01 01:00:00
Poprzednia wersja dokumentu z dnia: 2012-05-08 11:18:20